Məhsul sahibi, Birbank Overall Experience

Müraciət et

Ümumi məlumat

- Bank haqqında

Kapital Bank ölkənin ən böyük bankıdır və bütün bazar üçün standartları müəyyən edir. Hər gün 6 milyon müştəri bizə güvənərək məhsullarımızdan istifadə edir. Bankın ölkə üzrə 140-a yaxın xidmət nöqtəsi, hər kəsin sevərək istifadə etdiyi kart məhsulları, ölkənin ilk rəqəmsal bankı olan Birbank tətbiqi var. Birbank-ın aktiv istifadəçilərinin sayı isə bu gün artıq 4 milyona yaxınlaşır.

Məqsədimiz müştərilərimizin həyatını daha rahat, xoş və komfortlu hala gətirməkdir. Bunun üçün ən uyğun bank xidmətlərindən və gəlirli maliyyə məhsullarından ibarət ekosistem qururuq. Artıq siz kredit məhsullarını və kartları onlayn əldə edə, ölkədaxili, eləcə də ölkəxarici pul köçürmələri apara, alış-verişinizi faizsiz olaraq aylara bölə və ödənişlərinizdən keşbek qazana bilərsiniz.


Gələcək üçün böyük planlarımız var və biz məhz bu planları reallaşdıraraq ölkəmizin gündəlik həyatını bizimlə birgə müsbətə doğru dəyişə biləcək  enerjidolu və ambisiyalı şəxslərin axtarışındayıq.

- Rol haqqında

Kapital Bank namizədləri "Rəqəmsal Məhsullar" sahəsinin Məhsul sahibi vakansiyamıza müraciət etməklə peşəkar Agile komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

Öhdəliklər

Öhdəliklər

       Bankın rəqəmsal kanallarının Məhsul sahibi kimi inkişafı (Strategiya və yol xəritəsini müəyyənləşdirin və icra edin)

       Davranış və biznes ölçülərini anlamaq və təkmilləşdirmək

       Development komandası və steykholderlər ilə tələblərin təsdiqlənməsi

       Scrum Master və Məhsul komandası ilə əməkdaşlıqda məhsul və sprint geri planını idarə etmək, əhatə dairəsini müəyyənləşdirmək və prioritetləşdirmək

       Biznes məqsədlərində və istifadəçi ehtiyaclarında uyğunluğu təmin etmək üçün şirkət daxilində əsas maraqlı tərəflərlə işləmək

       Məhsul inkişafını təmin etmək üçün hər cür tədqiqata rəhbərlik və koordinasiya etmək

       Məhsul sənədlərinin yenilənməsinə nəzarət etmək

       Wireframe və dizaynlar hazırlamaq üçün UX ilə işləmək

       Məhsulu daxildə və xaricdə təmsil etmək və məhsulla bağlı sorğular üçün texniki əlaqə kimi çıxış etmək

       Məhsulun böyüməsini sürətləndirmək üçün təkmilləşdirmələr və yeniliklər təklif etmək.

Tələblər

- Tələb olunan bacarıq və təcrübə

       Maliyyə, Biznes, Kompüter Elmləri və ya əlaqəli sahədə bakalavr və ya Magistr dərəcəsinə sahibsiniz, bu da sizə bank və texnologiya sektorlarında çətinliklər üçün möhkəm təməl təmin edir.

       Bank məhsullarının hazırlanmasında ən azı 3 illik praktiki təcrübə ilə diqqətiniz Transaksiya Bankçılığı və Korporativ Rəqəmsal Ödənişlər sahələrində həllərin hazırlanmasına yönəlib.

       Sizin təcrübəniz maliyyə alətləri, risklərin idarə edilməsi strategiyaları və uyğunluq qaydaları haqqında hərtərəfli anlayışı əhatə edir.

       Siz bank məhsullarının inkişafında əsaslandırılmış qərarların qəbulunu təmin edərək, maliyyə məlumatlarını təhlil etmək və tendensiyaları ayırd etmək bacarığına maliksiniz.

       Praktiki təcrübənizlə yanaşı, siz bankçılıq, layihənin idarə edilməsi və ya texnologiya sahəsində CFA, PMP, PSPO kimi bacarıqlarınızı daha da zənginləşdirən müvafiq sertifikatlara sahibsiniz.

       Həm şifahi, həm də yazılı ünsiyyətdə mükəmməl, siz funksional komandalar və maraqlı tərəflərlə səmərəli əməkdaşlığı təşviq etməkdə mahirsiniz.

       Güclü analitik və tənqidi təfəkkür bacarıqları ilə silahlanaraq, siz kompleks bank işi və ödənişlə bağlı problemlərin həllində, məhsullarımızın davamlılığını və innovasiyasını təmin etməkdə üstün olursunuz.

       Bank qaydaları, xüsusilə AML və KYC tələbləri ilə tanışlığınız töhfə verdiyiniz məhsulların bütövlüyünü və uyğunluğunu dəstəkləyir.

       Siz məhsullarımızın sürətlə inkişaf edən mühitdə qabaqda olmasını təmin edərək, dəyişən texnologiya meyllərinə və bazar dinamikasının dinamik mənzərəsinə problemsiz uyğunlaşmaq qabiliyyətinə sahibsiniz.

       Güclü komanda işi və əməkdaşlıq bacarıqları yanaşmanıza köklənmişdir ki, bu da müxtəlif disiplinlərdən olan həmkarlarınızla çarpaz funksional şəraitdə səmərəli işləməyə imkan verir.

       Müştəri mərkəzli həllər təqdim etmək öhdəliyiniz istifadəçi təcrübəsini artırmaq, məhsullarımızı müştəri gözləntilərini qarşılamaq və üstələmək üçün sövq etməyinizi əks etdirir. 


- İşə qəbul prosesi

Seçim prosesi aşağıdakı əsas mərhələlərdə həyata keçir:

       CV yoxlanışı

       Müsahibə

       Yekun müsahibə


- Bizimlə işləməyin üstünlükləri

       Biz müştərilərimizə dəyər veririk və onların ehtiyaclarına, vərdişlərinə və gözləntilərinə diqqət yetiririk.

       Multikultural mühit: biz xarici həmkarlarımızın fikirlərini və təcrübələrini qiymətləndiririk. Biz açıqlığa, inklüzivliyə və müxtəlif baxış bucağının mövcudluğuna dəyər veririk.

       Rəqabətli əmək haqqı: Rəqabətli əmək haqqı, tibbi sığorta və illik performans mükafatı.

       Artım imkanları: Biz işçilərimizin peşəkar inkişafına sərmayə qoyuruq və aydın karyera yolları, şəxsi inkişaf planları və geniş çeşiddə onlayn kurslar və təlim proqramları təklif edirik.

       Çevik iş formatı: məsafədən və ofis işinin kombinasiyası.

       Rahat və gözəl ofis: xoş və maraqlı ofisimiz var.

       Qeyri-rəsmi geyim: rahat geyinin və fərdi üslubunuzu ifadə edin.

 

Əgər bu vəzifə ilə maraqlanırsınızsa, CV-nizi vəzifənin adını mövzu hissəsində qeyd etməklə [email protected] ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.

- Namizədlər üçün sosial media bağlantıları

Şirkət, mədəniyyət, dəyərlər, gündəlik iş və atmosfer haqqında daha çox öyrənə biləcəyiniz yer.

https://bit.ly/3JfQX9T

https://hr.kapitalbank.az/home/allvacancies


- Product Owner, Birbank Overall Experience / Agile

– About the bank

Kapital Bank is the largest bank in the country and sets the standard for the entire market. We have 5 million customers who trust and use our products every day. Birbank, the first digital bank in the country, has already been installed by 6 million people.

We are on a mission to make the lives of our clients rewarding, pleasant, and comfortable. To achieve this, we are building an ecosystem of convenient banking services and financial products.

Today our clients already can receive loans and cards online, transfer money throughout the country and abroad, pay for purchases, and benefit from cashback. We have ambitious plans for the future and welcome people who want to change daily life in Azerbaijan with us.

– About the role

Kapital Bank invites candidates to become a member of the professional Agile team by applying to our Product Owner of Birbank Overall Experience vacancy in the Digital Services Tribe.

– Tasks and Responsibilities

   ·       Development of bank's digital channels as PO (Define and execute the strategy and roadmap)

·         ·       Understand and improve behavioral and business metrics

·          ·       Validating requirements with development team and stakeholder

·         ·         Managing product and sprint backlog, identify and prioritize scope in collaboration with Scrum Master and Product Team

·          ·       Working with key stakeholders across the company to ensure alignment in business goals and in user needs

·          ·       Guiding and coordinating any kind of researches to enforce product development

·          ·       Keeping product documentation up-to-date

·          ·       Working with UX to prepare wireframes and designs


   ·     ·    Representing the product internally and externally and act as the technical contact for queries related to the product


– The necessary skills and experience

·      ·       Good understanding of retail banking (fintech and bank disruptors way of doing business as a big plus)

·      ·       Fundamental understanding of end-to-end banking customer experience (both offline and online)

·      ·      Be able to generate product improvements ideas based on the market, customer, and technical insight and prove them with business case

·      ·      Experience in validating product hypothesis, A/B testing

·      ·      Experience in creating process documentation, specifications, diagrams

·      ·       Experience in mobile / web dev projects (as a part of the team or leading)

·      ·       Ability to identify use cases, align with business and prioritize them with focus on maximum value

·      ·       Experience in leading teams in SAFe environment

·      ·       Experience working with requirements within Scrum framework and write quality user stories

·      ·       Advanced written / spoken English

·      ·       Readiness to advise the stakeholders how the product should be developing

·      ·       Ability to talk both business / technical language with corresponding teams

··

Səviyyə
Menecer
Sahə
Bank əməliyyatları
Məşğulluq Növü
Tam iş günü
Son müraciət tarixi
03 Dec
Yer
Caspian Plaza